Technické informace o autě
karoserie
- komplet obroušená na plech, zbavená veškerých nátěrů a tlumexu, vyvařená, odlehčená a vyztužená, blatníky, čela, kapoty a dveře jsou z laminátu. Rám dle přílohy J doplněný o trubku na pás
- bezpečnostní nádrž na 5l, benzínové čerpadlo Facet 114l/h
- elektrika: otáčkoměr, tlak oleje, teplota vody, startování tlačítkem + 2p odpojovač baterky
převodovka
- 4q převodovka se stálým převodem 4.44
převody: 1. - 3,800, 2. - 2,125, 3. - 1,409, 4. - 1,083.
rychloběžný startér felicia
motor
- blok motoru 135M, odlehčený setrvačník + řemenice, přítlačák z felicie 1600ccm, T písty 75,5mm, odlehčené leštěné ojnice původem z MPI, vačka 311/304, rovné Al sání + 2x Dellorto 40 DHLA, výfukové svody 4-1 + trubka
- upravená hlava felicia - ventily sací 36mm / výfukové 31mm, upravené spalováky, sací kanály 30mm, tvrdé ventilové pružiny.
Interiér
- 4. bodové pásy Sparco s centrální přezkou, skořepinová sedačka Sparco, hasící přístroj
Podvozek
- přední široká náprava s maticovým řízením, odlehčené náboje, stabilizátor 20mm, 2-pístkové brzdy s DS2500, zadní kyvná náprava, bez ruční brzdy. Pružiny (tvrdé) – zadní 220mm a přední 200mm, tlumiče HP sporting.
- zadní kola = dělítka elektron 7" , přední kola vlastní výroby = elektronový límec + střed hliník 6,5"
- slicky AVON přední XXX/XX a zadní XXX/XX
/ v přípravě: zadní část podlahy vozu z Al, výroba mostu pro přední nápravu (bez originální nádrže) + velký a jinak řešený náporový chladič, rám v kufru, odlehčení všech části, kde to jen půjde.
(plán na rok 201X --- špéra, ATL nádrž 10l, dělená kola MTX / ARC)
Popis stavby
Všechno začalo 15. 2. 2008, kdy jsem dovezl shnilou škodu 100. Začalo se na ní pomalu dělat a dělá se na ní doteď :-) více napoví fotky v galerii... Na konci to bude auto postavené na závody do vrchu (a pro mou radost), bude to něco mezi 120s a mou fantazií :-) Co to mělo, má nebo bude mít teprve dopíšu, ale pořád se to mění, podle peněz, nápadů,…